Photo27070142901

مهندس عبدالهی، در آیین تقدیر از مسئولان روابط عمومی این گروه به مدیریت ارتباطات ماموریت ویژه‌ در جهت تلاش برای تبیین تلاش‌های شبانه روزی خانواده تولید گروه صنعتی ایران ترانسفو را محول کرد. نقش این حوزه را در انعکاس دقیق و به‌موقع اخبار، معرفی توانمندی‌ها و نشان دادن تلاش‌های کارکنان بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد.
‌‌در این مراسم که همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار شد، وحید قربانی، مدیر ارتباطات و مشاور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، ضمن قدردانی از حمایت‌ها و توجه ویژه مدیرعامل گروه به حوزه روابط عمومی، گزارشی از عملکرد شش‌ماهه مدیریت ارتباطات ارائه کرد. وی در این گزارش، مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی در گروه صنعتی، انعکاس میزان عملکرد مجموعه در حوزه‌ی صنعت برق و انرژی، تقویت اطلاع‌رسانی، ارتقای تعامل با رسانه‌ها و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه در سطح گروه را تشریح کرد.
‌‌در ادامه، مهندس عبدالهی با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی در دنیای امروز، بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به‌موقع تأکید کرد و اظهار داشت: انعکاس درست اخبار و دستاوردهای مجموعه، نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و نشان دادن تلاش‌های ارزشمند کارکنان دارد. وی همچنین، بر ضرورت فعال‌تر شدن شرکت‌های تابعه در حوزه روابط عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی برای تقویت برند و اعتبار گروه صنعتی ایران‌ترانسفو تأکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، روابط عمومی را پل ارتباطی مؤثر میان سازمان و مخاطبان دانست و نقش این حوزه را در افزایش اعتماد، امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای گروه بسیار مهم ارزیابی کرد. وی تأکید کرد روابط عمومی با انعکاس دقیق، صادقانه و به‌موقع اخبار و فعالیت‌های مجموعه، می‌تواند تصویری روشن از توانمندی‌ها، تلاش‌ها و موفقیت‌های کارکنان ارائه دهد و در تقویت سرمایه اجتماعی و اعتبار برند گروه نقشی تعیین‌کننده ایفا کند. ‌‌
در پایان این آیین، از تمامی مسئولان حوزه روابط عمومی در گروه صنعتی ایران‌ترانسفو و شرکت‌های تابعه با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

امکان درج دیدگاه بسته شده است